Modern kundservice med hjälp av röstbot
Är du redo att uppdatera din kundservice med moderna verktyg?
Kailos röstbot erbjuder snabb och bekväm hjälp till kunder utan köer, dygnet runt. Frigör ditt team för värdeskapande arbete och låt boten hantera rutinuppgifter.
- Högkvalitativ, kundorienterad rådgivning
- Outtröttlig service dygnet runt
- Flerspråkig
Vår tjänst stöder traditionell kundservice som utförs av människor. Röstboten svarar på kundsamtal och ger svar på vanliga frågor, vilket ger snabb och praktisk service. Om en kund behöver personlig hjälp eller mer detaljerad information, vidarebefordrar boten en kontaktförfrågan till kundtjänst eller kopplar direkt till en representant.

Fördelar
Smidig
Smidig telefonhantering utan att bläddra på webbsidor.
Omedelbar
Omedelbar service dygnet runt utan väntetider.
Avlastande
Frigör anställda för värdeskapande uppgifter och förbättrar arbetsvälbefinnandet.
Enkel
Enkel och snabb implementering utan stora åtgärder.
Hur fungerar Kailos?

Den röstbot vi har utvecklat använder artificiell intelligens för att snabbt och naturligt svara på frågor med hjälp av den tillhandahållna bakgrundsinformationen. Boten kan smidigt kombinera material från olika källor för att leverera ett lämpligt svar på kundens fråga.
Kailos känner igen naturligt tal och kan betjäna på flera olika språk. Boten använder branschledande teknik för taligenkänning och talgenerering, vilket garanterar en naturlig samtalsupplevelse. Förutom att använda tillhandahållet material kan röstboten anpassas efter företagets önskemål, såsom samtalsstruktur, mål, terminologi och stil.

Enkel och snabb introduktion
Introduktionen av röstboten är enkel och snabb. Vi tar hand om alla tekniska detaljer och ser till att er bot är redo att användas inom tre arbetsdagar efter leverans av material. Vi erbjuder en 14-dagars gratis provperiod, så att ni själva kan testa hur röstboten förbättrar er kundservice.
Ni får ett eget telefonnummer kopplat till Kailos röstbot, som ni kan ringa för att testa hur boten fungerar. Dessutom får ni ett användarkonto till portalen, där ni kan följa alla samtal och kontaktförfrågningar i realtid. När ni är nöjda med Kailos funktioner kan ni styra era kundtjänstsamtal till röstboten. Ni kan välja att dirigera alla samtal eller endast de som kommer utanför öppettiderna.
Prissättning
Priset för Kailos-tjänsten består av en fast månadsavgift och samtalskostnader. Det finns ingen uppsägningstid, så ni kan enkelt avsluta tjänsten om den inte uppfyller era behov.
Karvalakki
490 € / mån (moms 0%)
- Introduktion
- Röstbot
- 1000 samtalsminuter *
- Ärendehanteringssystem
- Integration med ert system
Silinteri
590 € / mån (moms 0%)
- Introduktion
- Röstbot
- 1000 samtalsminuter *
- Ärendehanteringssystem
- Integration med ert system
Kruunu
Enligt avtal
- Introduktion
- Röstbot
- 1000 samtalsminuter *
- Ärendehanteringssystem
- Integration med ert system
* Överskridande samtal 0,08 € / min (moms 0%), fakturering månadsvis
Vanliga frågor
Vad gör Kailos?
Kailos betjänar kunder med god energi och hög kvalitet, som en duktig assistent för företaget. Kailos kan besvara vanliga frågor och skapa kontaktförfrågningar till serviceteamet. Huvudsyftet med Kailos är att förenkla och göra kundtjänstens vardag mera effektiv. Vi är särskilt stolta över vårt användarvänliga ticket system.
Varifrån får Kailos all information?
Kailos använder det material som tillhandahålls och kan ge de flesta svar som behövs baserat på detta. Det är enkelt att uppdatera och komplettera materialet, och det kräver inte stora ansträngningar från företaget.
Vad händer om Kailos ger felaktig information?
Precis som nya anställda kan även Kailos göra misstag om det tillhandahållna materialet är bristfälligt. Materialbanken kan dock enkelt uppdateras, och det rekommenderas att göra detta vid förändringar. Den löser till exempel inte reklamationer åt en människa, men fyller i alla nödvändiga uppgifter i ärendehanteringssystemet på några sekunder.
Hur drar företag nytta av Kailos?
Kailos är utformad för att förenkla kundtjänstens vardag och förhindra överbelastning. Den hanterar de vanligaste frågorna snabbt och smidigt och påskyndar kundtjänstteamets arbete med hjälp av ärendehanteringssystemet. Företag vars kundtjänst belastas av många samtal drar särskild nytta av Kailos.
Kan Kailos ersätta kundtjänsten?
I praktiken, ja, men vi tror att den bästa kundtjänsten skapas genom ett sömlöst samarbete mellan röstboten och mänskliga agenter.
Hur lagrar Kailos personuppgifter?
Personuppgifter lagras i enlighet med GDPR-förordningen. Telefonnumret fungerar som identifierare. Information om samtal sparas i Kailos-portalen så att samtal kan återbesökas vid behov.
Team
Kailos uppstod när vi funderade på utmaningarna inom kundtjänst och behovet av effektivisering. Vår förståelse för vardagen inom servicearbetet kombinerades med en vilja att skapa en lösning som stöder kundtjänst smidigt och med hög kvalitet. Kailos drivs av ett team på tre personer.



Ska vi börja samarbeta?
Skicka ett meddelande till oss via formuläret nedan, så hör vi av oss så snart som möjligt.
Du kan också skicka ett e-postmeddelande till [email protected] eller ringa oss på +358 45 7871 5614.